سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایه سنگین کرونا همچنان بر سر استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مسئله‌ای که این روز‌ها اوضاع کرونا در استان اصفهان را در وضعیت قرمز قرار داده مبتلا شدن افراد جامعه با میانگین سنی مختلف به این بیماری خطرناک است.

ارش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران از جواناظهارداشت: اصلی‌ترین راهکاری که می‌توان به قطع زنجیره گسترش انتقال بیماری کوید ۱۹ در استان اصفهان امید داشت رعایت و توجه بیشتر مردم جامعه نسبت به ماندن در خانه است.

او افزود: در حال حاضر تمامی اکیپ‌های شناسایی افراد مشکوک به ویروس کوید ۱۹ در سطح شهر اصفهان مشغول فعالیت هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: تاکنون از بین ۲۵۷۲ نفر از افراد مشکوک به ویروس کرونا خوشبختانه نمونه ازمایش ۱۶۲۷ نفر از این تعداد در استان اصفهان منفی گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد: لازم به ذکر است که در حال حاضر امار بهبودیافتگان نسبت به امار جانباختگان از این بیماری در استان اصفهان بیشتر است و این بیانگر آن است که استان اصفهان توانایی مقابله با این ویروس را دارد.

نجیمی تاکید کرد: در حال حاضر طبق اخرین امار نمونه ازمایش ۱۶۲۷ نفر در استان اصفهان در مورد ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام شده که در حال حاضر ۴۲۷ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های تحت پوشش بیماران کرونایی استان تحت درمان قرار گرفته اند.

او اضافه کرد:مسئله‌ای که این روز‌ها اوضاع کرونا در استان اصفهان را در وضعیت قرمز قرار داده مبتلا شدن افراد جامعه با میانگین سنی مختلف به این بیماری خطرناک است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص تاکید بر ماندن افراد درخانه در اوضاع ویروس کرونا یادآور شد: از انجایی که این ویروس در مرحله نهفتگی خود قرار دارد به همین دلیل ممکن است افراد زیادی با علائم ضعیف‌تر به این بیماری مبتلا شده و در سطح جامعه پراکنده باشند که این امر موجب گسترش انتقال این بیماری در استان اصفهان خواهد شد.

او گفت: امیدوار هستیم تا با رعایت مردم جامعه نسبت به هشدار‌ها و توصیه‌ها شاهد کاهش این بیماری در بعد از ایام تعطیلات سال جدید باشیم.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
وقتی نظارتی بر عملکرد دستگاه ها نباشد شاهد این سیر صعودی خواهیم بود .
در اقدامی نابخردانه شرکت فولاد مبارکه با تغیر شیفت ۱۲ ساعته به ظاهرا ۸ ساعته موجب تردد بیشتر پرسنل و رفت و آمد پرسنل به شرکت شده که موجب نارضایتی پرسنل و خانواده های پرسنل شده است لطفا پیگیری کنید