سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری قم مطرح کرد؛

ویروس کشی فضا‌های شهری قم تا نابودی کامل کرونا

میرهادی مجموعه خدمات ضد کرونایی کمیته مداخلات و سالم سازی محیط شهری شهرداری قم را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سیدمحسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اهم اقدامات کمیته مداخلات و سالم سازی محیط شهری شهرداری قم در مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه برای اینکه بتوانیم همپوشانی خوبی داشته باشیم در حوزه تقسیم کار ،منطقه دو و شش برای امور ضدعفونی به سپاه واگذار شد.

او با تاکید بر اینکه لشکر ۱۷ علی‌بن ابیطالب (ع) با ۱۰ دستگاه با ظرفیت ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر مجموعا ۲۴۶ هزار مترمربع را در منطقه ۲ و ۶ ضدعفونی کرده‌اند، افزود: منطقه پنج و هشت نیز در اختیار ارتش قرار گرفت و با ۱۲ دستگاه به ظرفیت ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر مجموعا ۴۷۵ هزار مترمربع را ضدعفونی کردند.

میرهادی با تاکید بر اینکه شهرداری مناطق دو، سه، چهار و هشت را ضدعفونی کرده است، گفت: به طور کلی ۳۸ دستگاه برای این کار تاکنون اضافه شده و دستگاه‌های جدید هم اضافه شده که مجموع دستگاه‌ها به ۴۲ مورد و با ظرفیت ۱۶۰ هزار لیتر رسیده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اذعان به اینکه در این چهار منطقه نزدیک به ۲ میلیون مترمربع ضدعفونی شده است، گفت: یک میلیون مترمربع معابر فرعی به این مجموعه اضافه شد و سعی شد محور‌های اصلی با خودرو‌های بزرگ و مابقی با خودرو‌های کوچک انجام شود.

او با بیان اینکه ۸۰ گروه پیاده نیز ضدعفونی نقاط حساس را به صورت دستی انجام می‌دهند، گفت: مجموعا شهرداری ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع را محلول‌پاشی کرده است.

میرهادی با تاکید بر اینکه دو دستگاه نیز از شرکت‌های همکار با ظرفیت ۱۶ هزار لیتر تحویل شهرداری شده است، گفت: جهاد کشاورزی نیز چهار دستگاه را برای این کار اختصاص داده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم اذعان کرد: مجموعا ۷۱ دستگاه ماشین‌آلات با ۳۰۰ نفر در شهر امور مربوط به ضدعفونی را انجام می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع در شهر ضدعفونی شده است.

میرهادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بوستان‌های شهری، گفت: ۷۱۵ چشمه سرویس‌های بهداشتی، ۴۵۱ آبخوری، ۲ هزار و ۳۴۶ مترمربع نمازخانه، ۱۳ هزار و۲۲۶ مترمربع زمین بازی، هزار و ۴۱۵ نیمکت، ۲ هزار و ۷۴۵ سطل زباله، ۲۸ هزار و ۳۴۰ نرده ترافیکی، ۳۵ دستگاه خودرو، ۴۶ المان، ۲۸ کیوسک نگهبانی بوستان‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ضدعفونی شده است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.