سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در خیابان شهید رجایی/ جدول کشی اثری بر روان سازی ترافیک نداشت

معاون ترافیک شهرداری منطقه ۱۶ تهران گفت: در پی جدول کشی خیابان شهید رجایی آمار فوتی‌های ناشی از تصادف صفر شده است.

مجید سلمانی معاون ترافیک شهرداری منطقه ۱۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گذشت ۶ ماه از جدول کشی در میان خیابان شهید رجایی گفت: از زمانی که این جداول نصب شده، آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات به صفر رسیده است، در حالی که در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ تعداد ۲ فوتی در این محور داشتیم.

معاون ترافیک شهردار منطقه ۱۶ تهران با بیان اینکه در مدت مشابه سال ۹۷ تعداد ۷۰ جرحی در این محور داشتیم، تصریح کرد: بعد از جدول کشی تعداد تصادفات جراحتی ۵۰ درصد کاهش یافته است که آن هم مثل گذشته همراه شکستگی نبوده، بلکه در حد خونریزی بوده است.

او با تأکید بر اینکه هدف اصلی ما از جدول کشی در خیابان شهید رجایی تأمین ایمنی و جلوگیری از تصادفات بوده است، گفت: دستاورد دیگری هم داریم که آن روان شدن ترافیک این محور است.

سلمانی خاطرنشان کرد: تماس‌های مردمی حاکی از رضایت ۹۰ درصدی مردم منطقه است و شورایاری محل هم از این طرح اظهار رضایت کرده است.


بیشتر بخوانید: آمار دستگاه‌های ذی‌ربط درباره تصادفات رانندگی را قبول نداریم


محمد حسن عرب پور عضو شورایاری محله علی آباد شمالی_نازی آباد شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اجرای این طرح اثری بر وضعیت ترافیکی محور شهید رجایی نداشته است.

او خاطرنشان کرد: آماری که از پلیس راهور منطقه گرفتیم نشان می‌دهد، میزان تصادفات در این محور به نسبت مدت مشابه سال‌های قبل کاهش داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.