او افزود: روزهای دوم و ششم فروردین نوبت استان یزد است تا پزشکان یزدی پاسخگوی تماسهای تلفنی از سراسر کشور در این زمینه باشند.
دریجانی ادامه داد: پزشکان پاسخگوی این سامانه، آموزشهای لازم را نیز دریافت کرده اند و بعد از گرفتن شرح حال تماس گیرنده توصیههای لازم را به آنها میکنند.
نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در بازدید از روند اجرای این برنامه آن را اقدامی ارزشمند از سوی بیمه سلامت ارزیابی کرد که در بسیاری از موارد موجب افزایش روحیه، اعتماد به نفس و آرامش مردم میشود.
انتهای پیام/ی