سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار سقز تا ۱۵ فروردین تعطیل است

بازار بزرگ سقز و مغازه‌های سطح شهر و اصناف سقز به غیر از صنوف مواد غذایی، بهداشتی و خبازی تا ۱۵ فروردین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل کریمیان فرماندار سقز در جمع خبرنگاران گفت: بنابر دستور رییس جمهور به وزارت کشور و ابلاغ به استانداران و فرمانداران مبنی بر تعطیلی بازار تا ۱۵ فروردین، بدلیل شیوع کرونا، این تصمیم در سقز نیز اجرایی شد.

او اضافه کرد: آمار مبتلایان و فوتی‌ها در استان کردستان و شهرستان سقز، روند افزایشی دارد و این یک هشدار جدی است و باید با ماندن در خانه زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کرد.

کریمیان افزود: غیر از شغل‌ها و کار و کسب‌هایی که مایحتاج مردم را تامین می‌کنند باید تمام مغازه‌ها در همه مناطق شهر حتی حاشیه بسته شود و با کسانی که رعایت نکنند قاطع و قانونی برخورد خواهد شد تا به امید خدا چرخه این ویروس منحوس قطع شود.

او با اشاره به همت اصناف و بازاریان برای تعطیلی بازار و مشاغل غیر ضرور در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد: با این اقدام ارزشمند، پیک بیماری مدتی ثابت ماند، ولی بدلیل بی توجهی عده‌ای و برگزاری تجمع‌ها در خانه‌ها و انجام مسافرت ها، متاسفانه آماردر روز‌های اخیر روند افزایشی پیدا کرده است.

فرماندار سقز خطاب به بازاریان گفت: تا دیروز حرکت خودجوش شما عزیزان و صاحبان مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری، نوعی از خودگذشتگی و اقدامی ارزشمند برای حفاظت از سلامت جان مردم بود و اکنون بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه با شما و بر اساس قانون این حرکت شما را تداوم می‌بخشیم.

او همچنین همراهی قشر‌های مختلف مردم در این روز‌های سخت را ستود و یادآور شد: اولویت با حفظ سلامت شهروندان است لذا برای حفاظت از جان مردم با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.