سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام نوروز؛

کنترل راه‌های ورودی به شهر‌ها و روستا‌های تفت تعطیل نخواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان راه‌های ورودی به این شهرستان را کنترل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ پاسدار سید مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های اجرایی حاضر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان با تمام توان پای کار ایستاده اند که هیچ چیز در این دنیا نمی‌توانند آنگونه که سزاوار است پاسخگوی زحمت این عزیزان باشد.

او افزود: جا دارد از مابقی دستگاه‌های اجرایی نظیر شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری ها، شوراها، هلال احمر، نیرو‌های نظامی و انتظامی، گروه‌های مردمی و جهادی، بسیجیان و غیره که به طرق مختلف در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند خسته نباشید و خدا قوت عرض کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با بیان اینکه هر چند مردم کشور هر ساله برای گذراندن تعطیلات نوروزی برنامه ریزی می‌کنند و جهت تفریح یا بازدید اقوام به سفر می‌روند افزود: با توجه به شرایط پیش آمده برای ممانعت از گسترش سریع‌تر بیماری و عبور از بحران، از هموطنان درخواست می‌کنیم برای سلامتی خود و سایر همشهریان مسافرت خود را به تأخیر بیندازند و در خانه بمانند.

آقایی با اشاره به اینکه در ورودی‌های شهرستان ایستگاه‌های غربالگری مستقر شده‌اند، گفت: در ورودی شهر‌ها و روستا‌ها تیم‌هایی متشکل از نیرو‌های اورژانس، هلال احمر، بسیج مردمی و نیروی انتظامی حاضر هستند که تمام رفت و آمد‌ها را کنترل می‌کند و افراد مشکوک را به مرکز درمانی معرفی می‌کنند.

او ادامه داد: کنترل رفت و آمد‌ها در تمام ورودی‌ها در ایام نوروز ادامه خواهد داشت به نحوی که در برخی از ایستگاه ها، ۲۴ ساعته کنترل‌های لازم برای جلوگیری از ورود افراد مشکوک به کرونا صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.