سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف طرح کنترل نوروزی؛

نظارت بر بازار شبکه دامپزشکی مهاباد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز فرآورده‌های خام دامی در شهرستان مهاباد در حال اجرا است.

آغاز رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به احتمال شیوع بیماری کرونا، ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود، شهروندان با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند و کنترل بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی در حال اجرا است.

او با اعلام اینکه اجرای طرح نوروزی تشدید کنترل و نظارت دامپزشکی بر مراکز توزیع و تولید در ایام تعطیلات نوروزی از امروز اجرا و تا ۱۵ فروردین ماه در سطح شهر انجام می شود، افزود: این طرح با مشارکت ۵ گروه دامپزشکی در قالب سه گروه سیار و ۲ گروه ثابت در این شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد اضافه کرد: در این مدت گروه‌های دامپزشکی بر کشتارگاه‌ها، واحد‌های پخش و توزیع فرآورده‌های دامی و مراکز تولید و حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند.

آغاز با بیان اینکه ۱۰ دامپزشک مسوولیت نظارت بر بازار را برعهده دارند، افزود: از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و از خرید گوشت دام از قصابان دوره گرد و گوشت‌هایی که ممهور به مهر دامپزشکی نباشند، خودداری کنند.

آغاز به شهروندان اطمینان داد که فرآورده‌های خام دامی که در کشتارگاه با نظارت بازرسان این شبکه ذبح شده و ممهور به مُهر دامپزشکی باشد، به طور کامل سالم و بهداشتی است.

انتهای پیام / س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.