سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام خیر کرمانی در پیشگری از ویروس کرونا

نویسنده کرمانی کتاب‌های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب گفت: به منظور خیر فرهنگی، کتاب‌های الکترونیک مهتاب و کرم شب‌تاب به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بتول غفاری نویسنده کتاب‌های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب گفت: نظر به اینکه بیماری کرونا شرایط جدیدی در کشور ایجاد کرده و اولویت نخست، فرهنگ‌سازی در خصوص ماندن مردم در خانه است، در این شرایط خاص، بیشترین دغدغه خانواده‌ها، متنوع کردن اوقات برای کودکان و نوجوانان است و در این راستا و در راستای خیر فرهنگی، کتاب‌های الکترونیک یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

او افزود: کتاب‌های الکترونیک مهتاب و کرم شب تاب را می‌توان در نشانی الکترونیک http://WWW.mahtab- shabtab.com به شکل رایگان تماشا کرد، ورق زد، دانلود کرد و با صدای نویسنده داستان و تحلیل داستان را گوش داد.

نویسنده کتاب‌های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب بیان کرد: در پایان تعطیلات به بازدیدکنندگان کتاب‌های الکترونیک مهتاب و کرم شب‌تاب به قید قرعه، باکس پنج‌تایی و ۱۰تاییاز این مجموعه کتاب‌ها جایزه داده می‌شود.

غفاری تصریح کرد: کتاب‌های مهتاب و کرم شب‌تاب به‌صورت رایگان در اختیار مراکز آموزشی قرار گرفته و اکنون بیش از یک سال است که تحلیل داستان‌های این مجموعه کتاب هفته‌ای ۲ بار از رادیو کرمان، برنامه کریمان و ادیبان پخش می‌شود.

او گفت: نشانی شبکه‌های اجتماعی مهتاب و کرم شب‌تاب به شرح ذیل است:
‏WWW.mahtab-shabtab.com
https://t.me/Mahtab_shabtab
‏https://www.instagram.com/mahtab__shabtab/?hl=en

مجموعه کتاب مهتاب و کرم شب‌تاب با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان نوشته شده است و از سوی دیگر مدافع و حامی بچه‌ها از گزند‌های جامعه است.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.