سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری البرز:

نگرانی از افزایش ابتلا به کرونا امکان افزایش محدودیت‌ها را بیشتر می‌کند

سرپرست فرمانداری البرز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: نگرانی از افزایش ابتلا به ویروس کرونا امکان افزایش محدودیت‌ها را طی روز‌های آینده در شهرستان بیشتر می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: بسیاری از تصمیمات طی روز‌های آینده برای ادامه وضعیت محدودیت‌ها و یا ایجاد محدودیت جدید به میزان همکاری مردم بستگی دارد به هر میزان که حضور مردم در مراکز تجاری، خرید و تردد در خیابان‌ها کاهش یابد اعمال محدودیت‌ها نیز کمتر خواهد بود.

نصیری افزود: سلامت افرادی که به قوانین و مقررات و توصیه‌های پزشکان عمل می‌کنند و کمتر از منازل خارج می‌شوند توسط کسانی که توصیه‌ها و تذکرات را جدی نمی‌گیرند در معرض خطر است و مردم به این وضعیت معترض هستند، لذا نمی‌توانیم درباره سلامت کسانی که به توصیه‌های مسئولان و وزارت بهداشت تمکین می‌کنند بی تفاوت باشیم.

او اضافه کرد: انتظار داریم در پویش همگانی و مردمی برای ماندن در خانه، مردم فهیم شهرستان البرز پیشینه خود را نشان دهند و با رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در منازل به مهار ویروس کرونا همت گمارند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.