طرح بخشودگی عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات پسماند واحد‌های تجاری سطح شهر و نواحی منفصل شهری به مدت دو ماه در شورای شهر قزوین تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، لایحه شهرداری قزوین درباره بخشودگی عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات پسماند واحد‌های تجاری سطح شهر و نواحی منفصل شهری در اسفندماه سال ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ در شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب رسید.

همچنین معافیت اجاره بهای املاک تحت تملک شهرداری و سازمان‌های تابعه دراسفند ٩٨و فروردین ٩٩ براساس میزان فعالیت به صورت روزشمار، از دیگر بند‌های این مصوبه است.

برابر این مصوبه، محاسبه هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و کمیسیون ماده صد نیز تا پایان فروردین ٩٩ برابر تعرفه و قیمت منطقه بندی سال ٩٨ محاسبه می‌شود.

این تسهیلات با هدف جلوگیری از حضور و تجمع مودیان در شهر و شهرداری، مقابله با انتشار ویروس کرونا و حمایت از مشاغل، صنوف، کسبه و رونق صنعت ساخت و ساز ارائه می‌شود.

برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و به علت لزوم تصمیم گیری در خصوص موضوعات مهم شهری و عدم ایجاد وقفه در انجام امور، جلسات شورای اسلامی شهر قزوین به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.