سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار روز آینده تمام جمعیت استان زیرپوشش طرح غربالگری کرونا قرار می‌گیرند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه چهار روز آینده تمام جمعیت استان زیرپوشش طرح غربالگری کرونا قرار می‌گیرند، گفت : تاکنون ۸۴۰ هزار کرمانشاهی در این طرح شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : از مردم فهیم، همراه و همدل استان کرمانشاه و مشارکت گسترده در انجام اقدامات پیشگیرانه قدردانی می‌کنم.

او با بیان اینکه طرح غربالگری براساس فرمایش مقام معظم رهبری طرحی کارآمد است، گفت : ٨٤٠ هزار نفر از جمعیت استان تاکنون با روش خوداظهاری و تماس تلفنی پوشش داده شده اند.

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه ٨٠٠ واحد و خانه بهداشت برای ارایه خدمات به مردم در نظرگرفته شده است، گفت: سه هزار نفر پرسنل در قالب کادر بهداشتی و درمانی در سه شیفت مشغول ارایه خدمات به مردم هستند و تفاهم نامه‌ای با بسیج برای تأمین ١٦ هزار نفر نیروی کمکی منعقد شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: با روندی که در استان داریم تا چهار روز دیگر تمام شهرستان‌های استان زیرپوشش طرح غربالگری قرار خواهند گرفت.

بازوند گفت: با اجرای طرح غربالگری تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها بسیار کمتر شده است و اجرای این طرح در کشور گام بسیار مثبتی در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.