سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روکش آسفالت ۷۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اردبیل/۲۰۰ کیلومتر سال آینده آسفالت می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال ۷۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل روکش آسفالت شد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه ۱۰۸ هزار مترطول درزگیری نیز در مدت یاد شده انجام شد گفت: با راهداران سخت کوش ۱۶۶ هزار مترمربع لکه گیری محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در جهت افزایش ایمنی راه‌ها انجام شده است.

او از برنامه ریزی جهت انجام ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در سال آینده خبر داد و گفت: استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل تجدید خط کشی هزار و ۳۷۰ کیلومتر از محور‌های استان را بیان کرد و گفت: ارتقای ایمنی راه ها، ایجاد سیستم‌های روشنایی بصورت نقطه ای، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از اولویت‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

رحمتی با اشاره به اختصاص ۹۸۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح ملی ابرار در استان اردبیل تصریح کرد: سهم استان اردبیل از طرح ابرار ۹۰ کیلومتر است که ۲۸ کیلومتر از این میزان عقد قرارداد شده و آماده آسفالت می‌باشد.

او گفت: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی نصب ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان را یادآور شد و افزود: با راه اندازی این ۱۶ سامانه که ۸ مورد آن در محور اردبیل سرچم و ۸ مورد دیگر نیز در محور مشکین شهر پارس آباد در حال نصب است مجموع سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ۴۳ مورد افزایش یافت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.