سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند؛

بهره‌برداری نتانیاهو از موضوع شیوع ویروس کرونا

بنیامین نتانیاهو که با ناکامی در انتخابات رژیم‌صهیونیستی در جهان رسوا شده است، تلاش می‌کند از موضوع شیوع کرونا به نفع مقاصد خود بهره‌برداری کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الأیام بنیامین نتانیاهو را به بهره برداری از مسئله شیوع ویروس کرونا برای مقاصد سیاسی خود متهم کرد.

روزنامه الایام نوشت: رژیم اشغالگر پس از سه دور انتخابات طی یک سال با هدف به دست گرفتن قدرت، اکنون به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی عامل نجات از دست ویروس کروناست و خواستار تشکیل فوری کابینه با مشارکت ائتلاف آبی-سفید و دیگر احزاب است. گویی می خواهد برای نجات رژیم صهیونیستی از این بیماری ازخودگذشتگی به خرج دهد و تنها کسی است که می‌تواند کابینه را برای نجات از این بیماری هدایت کند. نتانیاهو که خواستار تشکیل چنین ائتلافی است بر نژادپرستی خود علیه شهروندان عربی تاکید کرده و با متهم کردن آنها به تروریسم گفته است آنها جایی در این کابینه ندارند!

البته این درخواست نتانیاهو با تمسخر بسیاری از تحلیلگران سیاسی اسرائیلی مواجه شده است. زیرا نتانیاهو با به راه انداختن نمایشی از خبرنگاران می‌خواهد از یکدیگر فاصله بگیرند تا از شیوع احتمالی بیماری جلوگیری کنند. این درحالیست که خود او برخلاف توصیه‌های وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دستمالی را از جیبش خارج می‌کند و پس از پاک کردن بینی‌اش مجدداً آن را در جیبش می‌گذارد تا به جای دستمال جدید، مجدداً از آن استفاده کند.

در حالیکه کرونا هرروز تعداد بیشتری از اسرائیلی‌ها را مبتلا می‌کند، نتانیاهو بیش از پیش به خوبی از آن برای منافع خود و باقی ماندن در نخست‌وزیری استفاده می‌کند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۲۴۸ نفر خبر داد و خواستار اعلام تعطیلی عمومی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آزادبخت
۲۳:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خداوند ریشه این صهیونیت های خونخوار رو بخشکونه مخصوصا این دیو در قالب انسان رو