بنیامین نتانیاهو ضمن تاکید بر خطر ناشی از ویروس کرونا، از احتمال ابتلای ۶۰ تا ۷۰ درصد صهیونیست‌ها به این ویروس سخن گفت.

بنیامین نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، بنیامین نتانیاهو طی اظهاراتی به شیوع روزافزون ویروس کرونا در اراضی اشغالی اذعان کرد و این هشدار را داد که احتمالا این ویروس بین ۶۰ تا ۷۰ درصد جمعیت صهیونیست‌نشین را آلوده کند.

نتانیاهو طی این اظهارات شیوع گسترده ویروس کرونا را با شیوع بی‌سابقه آنفولانزا در سال ۱۹۱۸ مقایسه و تاکید کرده که حتی رژیم صهیونیستی نیز از این ویروس در امان نیست. نتانیاهو در ادامه به صحبت‌های صدراعظم آلمان درباره شیوع گسترده کرونا در آلمان اشاره کرد و گفت وقوع چنین سناریویی در رژیم صهیونیستی بسیار محتمل است.

وی به‌تازگی و پس از عبور تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از صد نفر، دستور تعطیلی تمام مراکز آموزشی را صادر کرد. گفتنی است، سران رژیم‌صهیونیستی به دلیل حفاظت از صنعت توریست خود، ظاهرا در رابطه با این بیماری تاکنون شفافیت لازم را به خرج نداده‌اند.

رژیم صهیونیستی برای کنترل شیوع این ویروس، تعداد بسیار زیادی از مشکوکان به این بیماری را مورد قرنطینه خانگی قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
انشاالله که همین کرونا اسراییل را از بین ببرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نسل کثیفتون منقرض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی کودک کش دروغ میگوید٪،آخر شیوع بیماری بیولوژیکی درایران و خاصا"در شهر مقدس قم توسط همین هاصورت گرفته که دقت کردن به صحبتهای آمریکائی های تروریست و دیگرصهیونیستها برای اثبات این مهم کافی است٪
آخرین اخبار