سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فریمان، بجستان و قوچان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان ویژه فریمان، قوچان و بجستان از ساعت ۱۰ صبح امروز تا ساعت ۲۴ فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قدرت الله ابک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان ویژه فریمان، قوچان و بجستان از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ آغاز می‌شود.

 او ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد.
 

چگونه در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنیم؟


متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، می‌توانند به یکی از روش‌های زیر اقدام کنند؛
۱- سامانه اینترنتی طرح اقدام ملی مسکن به آدرس: Tem.mrud.ir
۲- سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، آن دسته از متقاضیان استان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار «بدون هیچ حرف یا کلمه اضافی» به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در این طرح، اقدام کنند.
 
ابک افزود: بدیهی است ثبت نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع بحران کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس «tem.mrud.ir» صورت خواهد پذیرفت.

او تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت نام قطعی در سامانه اقدام ملی از طریق کد ملی و شماره تلفنی که از آن پیامک ارسال شده است، با ورود به سامانه، مراحل ثبت نام خود را تکمیل می‌کنند و لزومی به خروج از منزل و مراجعه به کافی نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های فریمان، قوچان و بجستان می‌توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند.
 
ابک افزود: پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص‌هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند.

او تصریح کرد: افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌ شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: متقاضیانی که نسبت به احراز نشدن شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

ابک افزود: در شهر‌هایی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام قرار نداشته‌اند، در صورت تأمین زمین در مراحل بعدی جهت ثبت‌ نام متقاضیان اعلام خواهد شد.
 
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۶ دی ۱۴۰۰
آدرس مکان مسکن جدیددرکجای قوچان درنظرگرفته می‌شود یاشده مثل مسکن مهرمکان نادرستی انتخاب نکنند
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
چقدر دیر ثبت نام میکن ما از وقتی عقد کردیم یک سال و نیمه منتظریم ثبت نام کنن تو شهرستان بحستان اما متاسفانه ثبت نام نمی کنن
غضنفر فرخی فرخانی
۱۲:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
۷
محمد مشهدی همت آبادی
۱۳:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ثبت نام مسکن
س امیدوار
۱۵:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
زمانی سایت باز شده و ثبت نام انجام شده که ملت هیچ اطلاعی نداشتن ...