سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۲ هزار ماسک روزانه در نهاوند

گروه جهادی بقیه‌الله (عج) نهاوند روزانه ۲هزار ماسک تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان، گروه‌های جهادی به صورت خودجوش و آتش به اختیار اعلام آمادگی کردند و هرکدام در راستای مقابله با شیوع و رفع مشکلات، اقداماتی را در عرصه‌ی گندزدایی و ضدعفونی، تولید ماسک و تهیه توزیع اقلام بهداشتی  را انجام دادند. گروه جهادی بقیة الله (عج) نیز اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نمود.

او افزود: این گروه جهادی با حمایت سپاه و بسیج و با کسب مجوز‌های لازم از شبکه بهداشت و درمان نهاوند فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: هزینه‌های تأمین و خرید اجناس مورد نیاز این کارگاه کاملا بصورت مردمی و توسط اعضا و سرگروه‌های این گروه جمع آوری و هزینه می‌شود.

مختاری گفت: این گروه جهادی در قالب سه شعبه در مسجد محمدیه، حوزه علمیه خواهران، و پایگاه مقاومت روستای توانه فعالیت می‌کند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: قرار است در فاز اول فعالیت گروه جهادی بقیة‌الله (عج) تعداد ۸۰ هزار ماسک تولید و در شهرستان عرضه گردد.

او تأکید کرد: این ماسک‌ها با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان به صورت کاملا بهداشتی و استریل شده تولید و توزیع می‌شود.

مختاری اضافه کرد: سپاه ناحیه نهاوند آمادگی لازم را جهت کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا داراست و قطعا تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم و عوامل شبکه بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.