سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشان یکی از شهرهایی است که میزان عفونت کرونا در آن قابل توجه است

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:متاسفانه کاشان یکی از شهرهایی است که میزان عفونت کرونا در آن قابل توجه بوده و عاجزانه از مردم خواهش می‌کنیم چند روزی همکاری کنند تا بتوانیم این روند صعودی را کنترل کنیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در بازدید از کاشان به خبرنگاران بیان کرد: متاسفانه کاشان یکی از شهر‌هایی است که میزان عفونت کرونا در آن قابل توجه بوده و عاجزانه از مردم خواهش می‌کنم که دقت کنند، مهمترین روش مقابله با این بیماری در ۲ روش خلاصه می‌شود که یکی جداسازی بیماران و دوم، به حداقل رساندن تماس مردم با همدیگر است.

او تصریح کرد: کسانی که هیچ علامت و بیماری ندارند و به طور کامل احساس سلامت می‌کنند هم با همدیگر تماس‌شان به حداقل برسد تا اگر کسی مبتلا بود، خانواده خود و دیگران را مبتلا نکند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: خواهش می‌کنیم مردم چند روزی همکاری کنند تا بتوانیم این روند صعودی را کنترل کنیم و روند ابتلای مردم را عزیز، شهیدپرور و قهرمان کاشان را به حداقل برسانیم.

او در مورد فعالیت کارخانه‌ها و اداره‌ها نیز اظهارداشت: تصمیم‌گیری در این زمینه جای دیگری انجام می‌شود، چون تامین بخشی مایحتاج مردم چه مواد غذایی چه سایر کالاها، اما به طور مسلم هر چه که غیرضرور باشد باید به حداقل برسد، ولی تصمیم‌گیری در ستاد ملی کرونا و شورای تامین انجام می‌شود و نمی‌توان به یک‌باره همه آن‌ها را تعطیل کرد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری سرزده به کاشان، از بیمارستان شهید بهشتی این شهر بازدید کرد.

بنابر اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تعداد کل نمونه‌های فرستاده شده به انستیتو پاستور از شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، تاکنون جواب ۴۶۹ مورد مثبت و ۲۱۲ مورد منفی بوده و همچنین در بین افراد فوت شده به دلیل بیماری‌های تنفسی تا این لحظه نتیجه آزمایش ۴۶ مورد مثبت و ۱۷ مورد منفی اعلام شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.