سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار در خصوص آگهی‌های جعلی فروش داروی ضد کرونا در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در خصوص سوء استفاده بعضی از کلاهبرداران و درج آگهی‌های جعلی پیرامون ویروس کرونا در فضای مجازی به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به شیوء بیماری کرونا در جامعه متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌های مختلف در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچون " فروش داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا، شربت‌های ضد کرونا و ... " قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.

او با اشاره به اینکه تا کنون داروی این بیماری کشف نشده است، افزود: شهروندان عزیز برای تهیه هرگونه دارو یا وسایل بهداشتی بهتر است از داروخانه‌ها و یا مراکز مورد تایید وزارت بهداشت اقدام کنند.

سرهنگ کیخا تصریح کرد: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی های جعلی را در فضای مجازی نخورند و اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کنند.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهد هرگونه عمل مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت گزارش‌های مردمی به همکاران ما اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.