فرماندار خاش گفت: ۲۰۰ لیتر نفت با حمایت‌های استانداری و همکاری شرکت نفت به منظور پیشگیری از ویروسی کرونا و مقابله با سرما و یخبندان شبانه در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صاحب گل صالحی فرماندار خاش اظهارداشت: با توجه به اینکه خاش شرایط متفاوت آب و هوایی داشته و سرما و یخبندان شدید به واسطه تفتان و کوهستانی بودن در آن حاکم بوده و مردم نیز نیاز شدیدی به استفاده از نفت برای گرمای منازل در شرایط دشوار کرونایی و ماندن در منزل داشتند این سهمیه در نظر گرفته شد که اواخر اسفند اعلام می‌شود.

او بیان کرد: مشوق‌های بیمه‌ای، مالیاتی و عوارض برای کاسبان خاش در نظر گرفته شده که در این روز‌های حساس در کنار مردم و مسوولان بودند تا با ویروس کرونا مقابله شود.

فرماندار خاش ادامه داد: شورای شهر، شهرداری و امور آب نیز در صدور و تمدید پروانه‌های ساختمانی و کشاورزی همکاری لازم را با مردم خواهند داشت.

او اظهار داشت: بازار خاش نیز تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود و با توجه به پایان تعهد صادراتی کارخانه سیمان از ۲۶ اسفند نیز از ورود هرگونه کامیون غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود و این ممنوعیت شامل کامیون‌های حامل مواد غذایی و فاسد شدنی و سوختی نیست.

صالحی گفت: با در نظر گرفتن محدویت‌ها و مصوبات مدنظر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن پیش‌بینی تمهیدات لازم برای فراهم سازی آسایش و رفاه شهروندان، برنامه‌ریزی و اقدام برای پیشگیری و کنترل حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال انجام می‌شود.

او بیان کرد: در مبحث تامین کالا‌های اساسی، کنترل و پایش بازار و رفع مشکلات حوزه تامین و توزیع گاز نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار