سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرج گلباران شد/۳۲ هزارلیتر، سهم روزانه معابر کرج از مواد ضدعفونی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: ۱۱ هزار جعبه گل بنفشه و ۳۰۰ هزار گل شب بو به مناسبت استقبال از بهار در کرج کاشته شد.

علی اصغر همتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این معاونت به منظور استقبال از بهار ۹۹ گفت: تاکنون ۱۱ هزار جعبه گل بنفشه، ۳۰۰ هزار گل شب بو و ۷۰ هزار درخت برگ پهن به مناسبت استقبال از بهار در سطح شهر کرج کاشته شده است.

او افزود: نقاشی‌های دیواری، تخم مرغ‌های رنگی و سفره‌های هفت سین برای ده منطقه شهرداری کرج تدارک دیده شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: نورپردازی تقاطع آزادگان - سپاه مطابق با استاندارد‌های بین المللی از دیگر اقدامات شهرداری کرج به مناسبت استقبال از بهار بوده است.

او با اشاره به اقدامات مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در مقابل ویروس کرونا افزود: معابر و اماکن پر تردد شهر روزانه با استفاده از ۲۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط یازده تیم خدمات شهری کرج ضد عفونی می‌شود.

همتی گفت: روزانه بین ۷ تا ۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار سازمان‌های مردم نهاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور انجام فعالیت‌های داوطلبانه آنان در سطح شهر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/د. خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.