سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از ۱۳۰ داور دراردبیل/ حضور ۵ داور اردبیلی در لیگ برتر کشور

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ داور فوتبال و فوتسال در استان اردبیل قضاوت می‌کنند که از این تعداد ۳۰ داور خانم و بقیه آقا هستند.

ایرج امینی فر، رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه در حال حاضر حجتی و شاکر و خانم طوفانپور داوران اردبیلی در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کنند و فروتن و افضلی در لیگ برتر فوتسال کشور قضاوت می‌کنند.

او بیان کرد: آقایان سرشار و قلی زاده و رحیم خانی و نورمحمدی داوران اردبیل در لیگ دسته یک کشور قضاوت می‌کنند و داوران اردبیلی نیز در لیگ دسته دو کشور هم حضور دارند.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل از برگزاری سه دوره درجه ۳ داوری آقایان و بانوان با حضور بیش از ۷۰ نفر به همت هیات فوتبال استان اردبیل خبر داد و افزود: دو کلاس توجیهی نیز ویژه داوران استان اردبیل برگزار شده و هر هفته نیر کلای توجیهی داوران استان برگزار می‌شود.

امینی فر گفت: رایزنی‌هایی توسط رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با فدراسیون فوتبال برای برگزاری دوره حرفه‌ای داوری کشور در اردبیل انجام شده و امیدواریم بتوانیم میزبانی این دوره را بگیریم که برای ارتقا سطح داوران استان بسیار موثر خواهد بود.

او از تعامل و حمایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با کمیته داوران تشکر کرد و افزود: قسمتی از مطالبات داوران استان اردبیل پرداخت شده و بقیه نیز به مرور پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.