استاندار اردبیل گفت: طرح جامع شهرستان سرعین باید با محوریت گردشگری تدوین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی سرعین با محوریت بررسی طرح‌های اقتصادی گفت: در تدوین طرح جامع سرعین باید نوع ساختمان‌ها و فضای شهر و روستا‌های سرعین مد نظر قرار گیرد.

او با اشاره به ورود بی شمار گردشگران در این شهرستان در فصل گردشگری خواستار توجه به افزایش اماکن اقامتی در تدوین طرح جامع برای اسکان مسافران شد.

استاندار اردبیل از تلاش در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی و گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی در خصوص اجرای پروژه‌های گردشگری عملیاتی شده است.

بهنام جو اجرای طرح گردشگری موج‌های آبی، جاده آلوارس، شهر بازی، مجتمع تجاری، خدماتی و زمین فوتبال در این شهرستان را از جمله مصوبات اجرا شده جلسه اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

او در ادامه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی گفت: در طول انقلاب مردم با ارتباط با مسوولان مطالبات خود را به راحتی بیان کرده اند.

استاندار اردبیل ادامه داد: مردم در نظام اسلامی حق دارند در تصمیم گیری‌های کلان مشارکت کرده و نمایندگان خود را انتخاب کنند.

بهنام جو خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت را از جمله اولویت‌های اقدامات نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دولت در نظام اسلامی انواع امکانات را در محروم‌ترین نقاط ایجاد کرده است.

او افزود: ادامه اجرای راه آهن اردبیل، اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی از جمله تلاش‌های دولت در استان می‌باشد.

در جریان سفراستاندار اردبیل به شهرستان سرعین در دومین روز از دهه فجر، مجتمع تجاری و خدماتی آنا با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی طرح گردشگری اکوا پارک سرعین با ۶۰۰ میلیارد پیش بینی اعتبار آغاز شد.

استاندار اردبیل همچنین در جریان سفر به سرعین با چند نفر از اهالی سرعین دیدار و نسبت به حل مشکلات آنان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.