سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰۰ تُن گوشت سفید و قرمز در بازار آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۸۰۰ تُن گوشت سفید و قرمز برای توزیع با قیمت مصوب دولتی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال سطح استان در نظر گرفته شده‌است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از این میزان ۴۰۰ تُن گوشت مرغ و ۴۰۰ تُن گوشت قرمز است که با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

بابایی افزود:همچنین یک‌هزار و ۲۰۰ تُن برنج خارجی سهمیه برای این استان تخصیص یافته که این محصول نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال سطح استان توزیع می‌شود.

او بیان کرد: در راستای حمایت از واحد‌های صنفی و صنعتی نیز یک هزار تُن شکر برای استان اختصاص یافته‌است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیا ن اینکه کالا‌های اساسی و میوه مورد نیاز ایام پایانی سال و شب عید به حد کافی ذخیره‌سازی شده و توزیع کالا‌های اساسی در استان حتی در ایام نوروز نیز متوقف نخواهد شد،افزود: ورود و خروج تمام کالا‌ها به انبار‌ها و سردخانه‌های سطح استان از طریق سامانه جامع انبار‌ها مورد پایش قرار گرفته و بر توزیع این کالا‌ها نظارت کامل می‌شود.

بابایی تاکید کرد: برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ایام پایانی سال نیز طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی ویژه نوروز از اول اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

او خاطر نشان کرد: برای رفاه حال همشهریان و رسیدگی به شکایات مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن اکیپ بازرسی مقیم در سه نقطه پر ازدحام شهر استقرار یافته و به صورت آنی شکایات را دریافت و مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌دهند.

رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحد‌های صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ ش ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.