رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: کارکنان این نهاد از قاچاق ۲ محموله بهداشتی و مواد ضدعفونی پستی در این شهرستان جلوگیری کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری ویروس کرونا و مبارزه با اخلال‌گران نظام اقتصادی ۲ محموله مواد ضدعفونی که در یکی از دفاتر پپیشخوان دولتی جهت پست به استان‌های اهواز و همدان در حال ارسال بود، کشف و ضبط شد.

او ارزش این ۲ محموله را ۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این محموله در قالب بسته‌های ۴۳ و ۱۰۰ عددی ماده ضدعفونی از نوع «بی‌کی» و «نیلا» بودند که قاچاقچیان قصد خارج کردن از شهرستان و ارسال به دیگر شهرستان‌های کشور را داشتند.

عبدی اضافه کرد: کمبود ماسک و دیگر اقلام بهداشتی در بوکان از حدود ۲ هفته پیش همراه با ورود ویروس کرونا به کشور به یکی از دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شده و موجب نگرانی خانواده‌ها شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: از زمان شروع ویروس کرونا تاکنون ۴۱ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی ماسک و اقلام بهداشتی، گوشت، میوه و سایر مواد غذایی مرتبط با بیماری کرونا در این شهرستان توسط بازرسان این اداره به پرداخت ۸۹۳ میلیون ۴۰۲ هزار ریال جریمه محکوم شده‌اند.

عبدی، اضافه کرد: از ابتدای اعلام بیماری کرونا ویروس تاکنون بیش از ۶۱۵ مورد بازرسی از واحد‌های مربوطه صورت گرفته و با متخلفان و گرانفروشان نیز برخورد شده است.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.