سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پلیس به تجمع کنندگان مراسم چهارشنبه آخر سال در ایلام

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: پلیس از برگزاری هرگونه تجمع در رابطه با مراسم چهارشنبه آخرسال در اماکن عمومی با توجه به انتشار ویروس کوئید ۱۹ با جدیت جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ حمید فتاحی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: انتشار دهندگان تجمعات و گردهمایی برای برگزاری این مراسم که در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی فعال هستند باید به این موضوع توجه کنند که این امر با توجه به شرایط موجود فقط باعث ایجاد چالش برای شهروندان و دست اندرکاران درمان است و پیگرد قانونی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه قطعاً پلیس با انتشار دهندگان این دست فراخوان‌ها برخورد قانونی خواهد کرد، افزود: از شهروندان خواستاریم به هیچ عنوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخرسال به این دست دعوت‌ها و فراخوان‌های گردهمایی توجه نکنند.

او ادامه داد: در شرایط موجود، قطعاً همکاری شهروندان با حضور خود در خانه، برای مصون ماندن از خطر بیماری و انتشار آن است که همه مسئولان بهداشتی نیز به آن توصیه می‌کنند.

فتاحی بیان کرد: با توجه به وضعیت موجود و شرایط پیش آمده در کشور به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، چهارشنبه آخر سال با سنوات گذشته متفاوت بوده و پلیس از هرگونه تجمع و مراسمات مرسوم در این رابطه با جدیت جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.