سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت تردد برای خودرو‌های غیربومی در ورودی جلفا

 فرماندار جلفا از اعمال محدودیت تردد خودرو‌های غیربومی (پلاک سایر استان‌ها) در ورودی این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، احمدی فرماندار جلفا از اعمال محدودیت تردد خودرو‌های غیربومی (پلاک سایر استان‌ها) در ورودی این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

احمدی گفت: در این رابطه منع تردد نداریم و صرفا در ورودی اصلی شهر (پلیس راه جلفا مرند) برای خودرو‌های غیر بومی طرح محدودیت تردد اعمال شده و توصیه می‌کنیم که وارد شهر نشوند.

او با بیان این‌که درمورد انتقال مسافران نیز محدودیت‌هایی اعمال می‌شود، افزود: در این رابطه توصیه داریم تا انتقال مسافر و همچنین تردد خودرو‌های غیربومی انجام نشود تا با عنایت خداوند و تلاش‌های پیشگیرانه به شرایط عادی بازگردیم.

او با بیان این‌که فعلاً محدودیت وجود دارد، اما اگر خدای ناکرده وضعیت بحرانی شود و ستاد استانی پیشگیری از کرونا نیز دستور دهد، در رابطه با منع تردد نیز اقدام خواهیم کرد، افزود: در این رابطه تابع تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.