سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

مورد فوتی جدیدی بر اثر بیماری کرونا نداشته ایم

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:مورد فوتی‌ جدید بیماری کرونا، در استان نداشته‌ ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ششمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور استاندار، معاونین استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی و معاونین غذا و دارو، بهداشتی و رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیر روابط عمومی و مشاور جوان رییس دانشگاه در سالن اجتماعات استانداری ایلام در حال برگزاری است.

در این جلسه کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از توجه ویژه استاندار و مسئولان ارشد استانی و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‌ها گفت:در حال حاضر تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان ۷۷ بیمار است.

او اظهار کرد:تعداد فوتی‌های بیماری کرونا، مورد جدیدی نداشته‌ایم و تعداد همان ۶ فوتی روز‌های اخیر است.

کریمیان بیان کرد:در مبادی ورودی و خروجی استان تعداد ۲۵۲۴۲ نفر مورد تب سنجی قرار گرفته که تعداد ۱۳ مورد مشکوک در بین آنان شناسایی شده و بستری شده‌اند.

او ادامه داد:برای راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی و بیمارستان صحرایی و رفع چالش‌های فراروی آنان در ایلام، نیازمند همکاری ویژه دستگاه‌ها و ارگان‌ها هستیم.

کریمیان اعلام کرد:آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، سالن‌های ورزشی، بدنسازی، گیم‌نت‌ها، کافی‌نت‌ها، رستوران‌ها و کبابی‌ها در جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و شیوع بیماری کرونا تعطیل شوند.

او یادآور شد:مناطق پررفت‌وآمد سطح شهر‌ها بیشتر مورد توجه و اعمال محدودیت شوند و از تردد دوره‌گرد‌ها و دست‌ فروشان جلوگیری شود.

گفتنی است که در ادامه نیز کریمیان به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سطح استان در رابطه با اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا و اقدامات مقابله‌ای با این بیماری پرداخت.

انتهای پیام/ د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.