سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجع بهداشتی در مورد دلایل کمبود ماسک و ژل های بهداشتی شفاف پاسخ دهند

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت:مراجع بهداشتی ابهام و شبهات مردم در مورد دلایل کمبود ماسک و ژل های بهداشتی را شفاف پاسخ دهندچون این امر به اعتماد زایی افکار عمومی کمک میکند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در پنجمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای سواستفاده از بیماری کرونا برای ایجاد مسائل و بحران‌های اجتماعی گفت:وطیفه داریم مردم را به پیشگیری آگاه کنیم تا تنفسی برای بخش درمان ایجاد شود.

بهرام عبدالحسینی افزود:آموزش و پرورش از ظرفیت فضای محازی برای تدریس خوب بهره میبرد که میشود میان این آموزش‌ها چند دقیقه هم نکات بهداشتی و پیشگیری ایجاد شود.

او تصریح کرد:شهرداری در فضای شهری و مجازی به خوبی دارد کار میکند که این ضرورت دارد همه دستگاه‌ها هجمه آگاهی بخشی خود را بالا ببرند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان خواستار بهره گیری از همه چهره‌های صنوف برای دعوت به خانه نشینی مردم کرد و مالکان تشویق به چشم پوشی اجاره بها خود برای کمک به رکود صنوف کنند.

عبدالحسینی افزود:مراجع بهداشتی ابهام و شبهات مردم در مورد دلایل کمبود ماسک و ژل‌های بهداشتی را شفاف پاسخ دهند. چون این امر به اعتماد زایی افکار عمومی کمک میکند.

دکتر حیدری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هم از مردم خواست برای غربالگری تخصصی سلامت بدون مراجعه به مراکز درمانی و ایجاد ازدحام در سامانه salamat.gov.ir حتما ثبت نام کنند و روزانه شرح حال سلامت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.