رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان یادآور شد:بر اساس دستور العمل تصویبی جلسه کمیته بحران، همه برنامه‌های تجمعی مراکز سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری لغو و دستور العمل لازم در قالب مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا ابلاغ شده است.

محمد عیدی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:بر اساس دستور العمل تصویبی جلسه کمیته بحران، همه برنامه‌های تجمعی و کلاس‌های مراکز سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تا اطلاع بعدی لغو و به همه مراکز راهنما و دستور العمل لازم در قالب مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا ابلاغ شده است.

او اظهارداشت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اصفهان به همین منظور کلیه تسهیلات و اقدامات لازم از سوی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان به منظور مقابله و پیشگیری ازاین ویروس در سطح جامعه به کار گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان تاکید کرد:در گام نخست اقدامات دستورالعملی از سوی شهردار اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا به سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری ابلاغ شد و طبق این دستور العمل باید کلیه اقدامات لازم فرهنگی و اموزشی شهرداری اصفهان در تمام سطح شهر انجام شود.

عیدی اضافه کرد: نظارت کامل بر رعایت اصول بهداشتی در ادارات مختلف سطح شهر از دیگر اقدامات مهم سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان است.تاکنون محتوای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در قالب بسته فایل اموزشی در زمینه‌های مدیریت استرس کرونا و اقدامات لازم بهداشتی و درمانی از سوی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان به شهرستان‌های سراسر استان ارائه شده است.

او ادامه داد:برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات دیگری از جمله نصب ۴۰۰ بنر در گالری شهری سطح شهر اصفهان، ارائه پوستر در خصوص مقابله و پیشگیری از کرونا، نصب ۲۵۰ پوستر در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس سطح شهر اصفهان، استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی منطقه‌ای در قالب تبلیغات سازه‌های تک پایه و پایه بتونی و ارسال ۹ هزار سازه اطلاع رسانی ویژه تاکسی‌های شهری اجرایی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان درخصوص اقدامات سازمان در زمینه فضای مجازی ادامه داد: طرح‌های تبلیغاتی با عنوان "نترسیم_مراقب باشیم"، ویدئو‌های اموزشی، اینفو‌های اطلاع رسانی و موشن گرافی‌ها از دیگر اقداماتی است که در فضای مجازی صورت گرفته و بازخورد خوبی داشته است.

عیدی گفت:همچنین توجه به افراد بی وضاعت، کم درامد، کودکان کار و حاشیه نشینان جامعه استان اصفهان از سوی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان تحت پوشش قرار گرفته و اقدامات موثری در قالب تهیه ماسک، مواد ضدغفونی کننده و گند زدایی خانه‌های مسکونی این مناطق انجام شده است.

او یادآور شد: امید وار هستیم با ادامه این روند بتوانیم نقش بسزایی در مقابله هر چه سریع‌تر با این ویروس در استان اصفهان ایفا کنیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.