سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متقی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محتکران لوازم بهداشتی همراه دشمنان هستند

فعال اصولگرا گفت: محتکران لوازم بهداشتی هم دست دشمنان ما در حمله بیولوژیک کرونا هستند.

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم برخورد جدی با محتکران لوازم بهداشتی گفت: احتکار همواره یک جنایت نابخشودنی است و صرفا برای کالاهای خوراکی صورت نگرفته است، بلکه مهم‌ترین نکته این است که جان مردم را با این احتکار به خطر می اندازند.

او ادامه داد: این افراد هم دست دشمنان ما در این حمله بیولوژیک هستند و باید با اینها سخت برخورد کرد و انشاالله با مدیریت صحیح ، امکانات به خوبی توزیع شود؛ زیرا ما ظرفیت ، قدرت و توان مقابله با این ویروس منحوس  و این هجمه دشمن  را داریم که امیدواریم انشالله به زودی آثارش هم ظاهر شود.

متقی فر با اشاره به اینکه اجناس احتکار شده به محض کشف به دست مردم نمی‌رسد، افزود:متاسفانه دولت در برخورد با این موج دشمن ضعیف عمل کرده و نتوانسته امکانات موجودش را به خوبی مدیریت کند؛ ازهمین رو اقلام کشف می‌شود اما متاسفانه توزیع آن طول می‌کشد، در حالی که این کالاهایی نیست که در فرصت دیگر بشود توزیع کرد و باید در جا حکم خورده و به دست مصرف کننده برسد.

فعال اصولگرا تاکید کرد: متاسفانه دولت همواره ضعیف عمل کرده و همین امر هم باعث شده تا مقام معظم رهبری پیگیری این موضوع را به سرلشکر باقری محول کننند که انشاالله با تجمیع امکانات نیروهای مسلح و دولت این معضل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.