فعال اصلاح طلب گفت: افرادی که دست به احتکار می‌زنند آن هم در مواقعی که سایر مردم نیازمند هستند از انسانیت فاصله گرفتند.

/حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم برخورد جدی با محتکران لوازم بهداشتی گفت: افرادی که دست به احتکار می‌زنند آن هم در مواقعی که سایر مردم و هموطنان‌شان نیازمند این اقلام هستند و جانشان در معرض خطر است در حقیقت از انسانیت فاصله گرفتند و نگاهشان نسبت به هر مساله ای تنها یک نگاه ابزاری و مادی است.

او ادامه داد:  این افراد به هیچ وجه قابل احترام نیستند و در هر موقعیت و هر شغلی که باشند به هر بهانه ای این کار را انجام می‌دهند و فرصت طلبی را در حد اعلای خود به نمایش گذاشته اند.

کمالی افزود: ما همواره شاهد بوده ایم که ملت ایران نسبت به یکدیگر فداکار و از خود گذشته بودند و  دفاع مقدس مصداق بارزی برای این موضوع بود و حتی قبل از پیروزی انقلاب شاهد بودیم که مردمِ با فرهنگ ایران نسبت به هم محبت داشتند و نسبت به جان یکدیگر احساس همبستگی و مسئولیت می‌کردند.

فعال اصلاح طلب خاطر نشان کرد: مردم ما مصداق بارزی برای شعر «بنی آدم اعضای یک دیگرند» بوده و از یک اصل و ریشه هستند و چنانچه بخواهند رفتاری غیر از این از خود نشان دهند این رفتار نکوهش شده و کسانی هم به که به این سمت حرکت می‌کنند باید هم باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار