سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت در آستارا

مدیر آموزش و پرورش آستارا از آغاز پویش هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از آغاز پویش هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت با هدف پیش‌گیری از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این پویش با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شعار نه به دید و بازدید و سالم ماندن در خانه برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

او پویش هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت را شامل سه قانون شست‌وشوی مرتب دست‌ها، پرهیز از روبوسی و هنگام عطسه یا سرفه جلوی دهان و بینی خود را با دستمال یا آرنج گرفتن دانست وافزود: دانش‌آموزان در قالب این پویش در منزل از خود فیلم یا عکس‌گرفته و آن را در کلاس مجازی مدرسه منتشر می‌کنند تا هم‌سالان آن‌ها با هدف پیش‌گیری از ابتلا به ویروس کرونا در منزل بمانند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با اشاره به سه‌هزار و ۶۰۰ سفیر سلامت در مدارس این شهرستان گفت: سفیران سلامت در هر سه مقطع تحصیلی حضور داشته و خودمراقبتی و آموزش هم‌سالان با هدف ارتقای سلامت خود، خانواده و جامعه از وظایف سفیران سلامت در سطح مدارس هستند.

سید سجاد موسوی در پایان تصریح کرد: افراد علاقمند به شرکت در پویش هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت می‌توانند آثار خود در رشته‌های نقاشی، فیلم کوتاه، عکس و فایل صوتی با موضوع نکات بهداشتی و نامه به کرونا ویروس به آدرس اینترنتی http://iec.behdasht.gov.ir ارسال کنند تا با نام آن‌ها در سایت آوای سلامت به نمایش دربیاید.

بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در حدود ۱۶۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مشغول به تحصیل درشهرستان آستارا هستند.

 

انتهای پیام / ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.