ارسلان زارع گفت: برای مهار ویروس کرونا نوروز امسال هیچ یک از مدارس استان پذیرای مسافران نخواهد بود.

نوروز امسال هیچ یک از مدارس استان پذیرای مسافران نخواهد بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان گفت: در تعطیلات نوروزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیچ مسافری اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان فرهنگیان استان گیلان در مدارس پذیرش نخواهد شد.

او افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان باید به همه مراکز و ادارات خود در شهرستان‌ها ابلاغ کند که هیچ گونه پذیرش مسافر اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان این اداره کل در سطح مدارس انجام نخواهد شد.

استاندار گیلان همچنین تصریح کرد: به شهرداری‌های استان گیلان نیز اعلام شده حق برپایی هیچ گونه کمپ و چادر‌های مسافرتی و آماده سازی پارک‌ها برای استقرار مسافران برای ایام عید نوروز را ندارند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
با تشکر از مسئولین دلسوز ،
لطفا نظافت روزانه هر اداره و ضدعفونی نمودن وسایل پراستفاده ی اتاق کارکنان با الکل توسط خدماتی های محترم در دستور کار روسای ادارات نیز قرار گیرد.

همچنین با کمال احترام تا اطلاع ثانوی از ورود ارباب رجوع به اتاقهای کارکنان جلوگیری شود و مانند برخی ادارات جلوی درب اتاق ها را صندلی بگذارند و فاصله بین کارکنان و ارباب رجوع رعایت شود
و از راه دور کارها انجام شود.
با رعایت همگانی ان شاءالله به زودی بر کرونا پیروز می شویم.