سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس/افزایش مبتلایان به ۲۳۲ نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۳۳ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۲۳۲ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش شده است، افزود: با این یک مورد فوتی جدید، در مجموع هشت نفر تاکنون در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه خبرداد: هم اکنون ۶۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۲۶ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۱۳ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

همتی با بیان اینکه افزایش بالای موارد جدید، زنگ خطر را برای مردم استان فارس به صدا درآورده است، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند، زیرا کنترل کرونا ویروس جدید به همکاری مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
باعرض سلام
توروخدا استانداری یه فکری به حال شهرستانها و روستاها بکنه
هجوم مسافر به سمت شهرهای کوچک و روستاها خیلی زیاده هم از شیراز هم متاسفانه از استانهای دیگه دارن به سمت روستاها میرن روستایی ها اکثرا کشاورز هستن و الان فصل کارشون هست نمیتونن تو خونه بشینن اگه خدای نکرده تو محیط کوچیک یه نفر مبتلا بشه بقیه سریع مبتلا میشن