سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در پی گسترش ویروس کرونا

در پی گسترش ویروس کرونا، بنیامین نتانیاهو از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی به مدت بیش از یک ماه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز (پنجشنبه) اعلام کرد با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۰۹ نفر، مدارس و دانشگاه‌های اسرائیل به مدت دست کم یک ماه تا پس از عید پسح تعطیل است.

نتانیاهو در ادامه گفت: فقط مدارس پیش دبستانی، آموزش ویژه و مراکز جوانان در خطر، در این مدت باز خواهد بود.

نتانیاهو در حالی خبر از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها داد که پیش از این وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود در پی گسترش ویروس کرونا، فقط ۸۵ درصد دانش آموزان در مدرسه حضور یافته اند.

مدیرکل وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از آنجایی که ویروس کرونا به یک بیماری همه گیر تبدیل شده، انرژی زیادی برای ضدعفونی مدارس و حفظ امنیت دانش آموزان، معلمان و کارکنان آن نیاز است.

روز پنجشنبه هم رئیس «اتحادیه معلمان اسرائیل» طی نامه‌ای از نتانیاهو درخواست کرد که دستور تعطیلی مؤسسات آموزشی و آموزش دانش آموزان از راه دور را صادر کند. وی در این نامه همچنین وزارت آموزش و پرورش اسرائیل را متهم کرد که اقتصاد را بر سلامت و رفاه معلمان ترجیح می‌دهد.

بر اساس گزارش سازمان یونسکو، تا تاریخ ۱۲ مارس (دیروز)، ۲۶ کشور سراسر جهان به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، مدارس خود را در سراسر کشور تعطیل کرده اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پیشتر از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۱۰۹ نفر خبر داد. هواپیمایی رژیم صهیونیستی هم بیش از ۸۰ درصد پرواز‌های خود به سراسر جهان را تعلیق کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم این ویروس هرچه زودتر از مردم ایران و اسراییل دور بشود