ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش دوسالانه مشترک هوایی با آمریکا را یک روز پس از شروع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب رزمایش دوسالانه مشترک هوایی با آمریکا را یک روز پس از شروع و به دلیل محدودیت‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا لغو کرد.

قرار بود این رزمایش دوسالانه که به «جونیپر-کبرا» معروف است در ده روز انجام شود و هزاران سرباز آمریکایی و اسرائیلی از سرتاسر جهان در آن شرکت کنند.

چهارشنبه شب ستاد فرماندهی آمریکا مستقر در آلمان اعلام کرد از آنجا که بیشتر سربازان آمریکایی از آلمان بازگشته‌اند و صبح چهارشنبه وزارت بهداشت رژیم اشغالگر اعلام کرد افرادی که به آلمان سفر داشته‌اند اجازه ورود به سرزمین‌های اشغالی را نخواهند داشت یا اینکه باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانند، این رزمایش لغو می‌گردد.

همچنین وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تجمع بیش از ۱۰۰ نفر را برای افرادی که در دو هفته گذشته از کشور‌های خارجی به این منطقه بازگشته‌اند، ممنوع اعلام کرد.

رزمایش دوسالانه «جونیپر-کبرا» از سال ۲۰۰۱ هر دو سال یک بار انجام می‌شود. در این رزمایش یک حمله موشکی به اسرائیل شبیه‌سازی می‌شود و نظامیان اشغالگر و ستاد فرماندهی آمریکا با همکاری یکدیگر با این حمله مقابله می‌کنند. در کل حدود ۳۵۰۰ سرباز اسرائیلی و آمریکایی در این رزمایش شرکت می‌کنند. امسال حدود ۶۰۰ سرباز آمریکایی به آلمان سفر کرده بودند و بنا بود حدود دو هزار سرباز نیز از کشور‌های اروپایی به این رزمایش بپیوندند.

در پی شیوع جهانی ویروس کرونا رژیم اشغالگر سعی دارد از ورود این ویروس به منطقه خودداری کند و ورود مسافر از بیشتر کشور‌ها را ممنوع اعلام کرده است.

این دومین رزمایش مشترک با آمریکاست که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کووید-۱۹ لغو می‌شود. ابتدای هفته نیز این ستاد رزمایش نیرو‌های زمینی خود را با پیاده نظام‌های چترباز آمریکایی به دلیل بازگشت آن‌ها از ایتالیا لغو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار