سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۰ درصدی کمک‌های خیرین به کمیته امداد اردبیل/ واریز یک میلیارد تومان به صورت غیر حضور در جشن نیکوکاری امسال

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از افزایش ۵۰ درصدی کمک‌های خیرین به کمیته امداد استان اردبیل خبر داد.

حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: امسال تاکنون بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان مردم خیر استان اردبیل در برنامه‌های کمیته امداد مشارکت کرده اند که این میزان مشارکت مردم خیر استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او همچنین به جشن نیکوکاری امسال نیز اشاره کرد و افزود: مردم و خیرین در جشن نیکوکاری استان اردبیل در طول اسفند ماه بالغ بر یک میلیارد تومان به صورت غیر حضوری به حساب کمیته امداد استان واریز کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۳۸ هزار خانوار در قالب ۸۰ هزار نفر تحت حمایت چشم انتظار کمک‌های نیکوکاران در آستانه سال نو هستند، گفت: جشن نیکوکاری در سال‌جاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود که با یاری نیکوکاران تلاش داریم در شادکامی محرومان و مستضعفان جامعه سهیم شویم.

دشتی به برگزاری «جشن نیکوکاری» به صورت غیرحضوری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: سلامت خیران و نیکوکاران برای امدادگران کمیته امداد بسیار مهم است که با برگزاری جشن نیکوکاری به شکل غیرحضوری تلاش شد آن‌ها از طریق سیستم‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

او با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، گفت: اپلیکیشن «سکه» نیز در دسترس خیران قرار دارد تا از این طریق نیز به یاری محرومان جامعه بشتابند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران با استفاده از تلفن ثابت و با شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷۷ می‌توانند در «جشن نیکوکاری» مشارکت کنند، افزود: همچنین مردم نیکوکار استان اردبیل با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ نیز قادر به شرکت غیرحضوری در جشن نیکوکاری خواهند بود.

دشتی با بیان اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد تا با ارسال پیامک در شادی مددجویان سهیم شوند، اعلام کرد: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

او دستگاه‌های خودپرداز بانکی را از دیگر روش‌های غیرحضوری مشارکت در «جشن نیکوکاری» عنوان کرد و گفت: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.