سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبرزاده: زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر مشخص نیست/ مراحل تصویب اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال باید به سرعت انجام شود

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: برای شروع مجدد بازی‌ها تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش هستیم و این زمان مشخص نیست.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال تعویق مجدد رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران از پایان فروردین با توجه به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: برخی مسائل واضح و روشن است. اگر وضعیت در اواخر فروردین بهتر نباشد و همچنان شیوع ویروس کرونا افزایش داشته باشد، طبیعی است که تصمیم‌های جدیدی اتخاذ می‌شود، اما نکته مهم این است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این زمینه تصمیم گیرنده نیستند.

او افزود: وزارت بهداشت درباره مسائل اجتماعی مرتبط با ویروس کرونا تصمیم گیرنده است. در سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف هم ستاد‌هایی برای مقابله با کرونا تشکیل شده که با ریاست بالاترین مقام سازمان یا وزرا اداره می‌شود. ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش هم روز گذشته اعلام کرد کلیه مسابقات ورزشی تا پایان فروردین لغو است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: ممکن است سازمان لیگ تشخیصی درباره احتمال تعویق مجدد بازی‌ها داشته باشد، اما این سازمان و البته فدراسیون فوتبال مرجع اصلی تصمیم گیری برای لغو بازی‌ها نیستند. باید دید در پایان فروردین وضعیت کشورمان درباره کرونا چگونه است، اما متاسفانه قدرت تصمیم گیری از همه گرفته شده است و هیچکس نمی‌تواند با قاطعیت اعلام نظر کند که بازی‌ها به صورت دقیق چه زمانی شروع می‌شود. ما تابع نظر وزرات بهداشت هستیم و اگر این وزارتخانه در پایان فروردین تشخیص بدهد شرایط برگزاری رقابت‌ها وجود ندارد، نمی‌توانیم از آن تبعیت نکنیم.

قنبرزاده درباره احتمال تعطیلی کامل لیگ برتر گفت: فقط باید امیدوار بمانیم با تدابیری که درباره کنترل کرونا اتخاذ می‌شود، چنین اتفاقی نیفتد و درباره تعطیلی کامل لیگ هم با وضعیت فعلی نمی‌توان به صورت قطعی اظهار نظر کرد.

نامزد پست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال درباره قطعی شدن لغو انتخابات این فدراسیون در تاریخ ۲۵ اسفند بیان کرد: به هر حال نظر فیفا این بود که انتخابات تا زمان اصلاح اساسنامه برگزار نشود و فدراسیون فوتبال هم باید از این دستور نهاد بالادستی اش تبعیت می‌کرد. تنها راهی که برای برگزاری انتخابات داریم، تغییر اساسنامه طبق نظر فیفا است و امیدوارم مراحل تصویب اساسنامه جدید به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.