نائب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هر قراردادی که طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نباشد، ثبت نخواهد شد.

با وجود قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس صبح امروز اعلام کرد شهاب زاهدی با قراردادی یک ساله به این تیم پیوسته است تا این موضوع هم به یکی از موضوعاتی تبدیل شود که در نشست خبری امروز منصور قنبرزاده مورد بحث قرار می‌گیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که با وجود ممنوعیت قرارداد یک ساله، باشگاه پرسپولیس قرارداد شهاب زاهدی را یک ساله امضا کرد، گفت: هیچ قراردادی تا این لحظه ثبت نکردیم. براساس مسئولیتی که دارم خیلی صریح بگویم که این دستورالعمل مصوبه هیئت رئیسه دارد و به قانون تبدیل شده است و عزیزان سعی نکنند که در لحظات آخر سازمان لیگ را تحت فشار قرار دهند زیرا سازمان لیگ نمی‌تواند از مصوبه هیئت رئیسه عدول کند. اگر بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد بسته یا هر فرد دیگری مشکلی داشته باشد، قراردادش در سازمان لیگ به ثبت نخواهد رسید و مسئولیتش با فردی است که در باشگاه تعهد ایجاد کرده است و در مجمع آن باشگاه هم باید پاسخگو باشد.

برخی واسطه‌هایی داریم که رسانه‌ها باید آن رصد کنند. واسطه‌ای داریم که بیش از ۳۰ بازیکن را تحت قرارداد دارد. برخی واسطه‌ها ۶۰-۷۰ میلیارد تومان در یک فصل درآمد دارند، بدون اینکه مالیات بدهند و دفتری داشته باشند. یک کارمند قبل از اینکه حقوقش را بگیرد مالیات می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار