سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی زاده: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تلاش می‌کنم/ مردم کرونا را جدی بگیرند

بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان گفت: من تمریناتم را به خانه منتقل کرده ام و امیدوارم مردم شیوع بیماری کرونا و این شرایط را جدی بگیرند.

امیر مهدی زاده بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص به تعویق افتادن رقابت‌های کاراته وان پاریس به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موضوعی جهانی است و از دست همه خارج است و کسی نمی‌تواند تا بهتر شدن شرایط کاری بکند. با این حال بعد از بازگشت کادر فنی تیم ملی از آلمان و طی رایزنی با فدراسیون کاراته در خصوص اعزام به این رقابت‌ها تصمیم گیری خواهد شد. فعلا کاری نمی‌توان کرد و باید دید برنامه ریزی‌ها به چه صورتی پیش می‌رود.

برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تلاش خواهم کرد

او در مورد وضعیت تیم ملی ایران برای کسب سهمیه المپیک بیان کرد: یک سهمیه در بخش آقایان توسط بهمن عسگری قطعی شده است و سهمیه دیگر هم قطعا میان سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب خواهد بود. تنها یک سهمیه در وزن من باقی می‌ماند که باید دید در پاریس چه اتفاقی می‌افتد. تقریبا نصف بیشتر سهمیه‌های المپیک به پاریس حواله داده شده است و  ورزشکاران برای این رقابت‌ها سرمایه گزاری کرده اند و شرایط برای همه یکسان است، همه هم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. من هم با امید به خدا تلاش می‌کنم تا با دعای مردم و زحمتی که می‌کشم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را به دست بیاورم.

از مردم درخواست دارم کرونا را جدی بگیرند

مهدی زاده در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات خود را به خانه منتقل کرده است بیان کرد:من در خانه تمرینات سبک خود را ادامه می‌دهم تا آمادگی بدنی ام را از دست ندهم و ان شا الله شرایط برطرف بشود، چون باشگاه‌ها تعطیل شده اند و فعلا کاری نمی‌توان کرد. از مردم درخواست دارم کرونا را جدی بگیرند. دیروز خودم با چشمانم دیدم گروهی از مردم در پارک در حال بازی کردن والیبال بودند و چند لحظه از شدت تعجب به آن‌ها خیره شده بودم!

همکاری همه مردم در  شکست کرونا موثر خواهد بود

او ادامه داد: مسئولان از مردم تقاضا کرده اند در خانه‌ها بمانند و حتی برخی ادارات دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند تا مردم با ماندن در خانه کرونا را شکست بدهند، اما انگار برخی این قضیه را جدی نگرفته اند و از این تعطیلی استفاده کردند تا والیبال بازی کنند! در قم تا جایی که من می‌دانم بیمارستان صحرایی برپا کرده اند و شرایط بهتر از قبل شده است و تعداد مبتلایان میل نزولی دارد. مردم به نظر من باید رعایت بکنند، چون کرونا چیزی است که مستقیما با مردم ما در ارتباط است.

بازیکن تیم ملی کاراته ایران گفت: به نظر من برخی از مردم شیوع کرونا را کمی شوخی گرفته اند و هر کسی تصور می‌کند ممکن است به این بیماری مبتلا نشود و اصطلاحا مرگ برای همسایه است, اما این امکان وجود دارد این شخص به کرونا آلوده شود و اعضای خانواده را هم حتی درگیرش کند.


بیشتر بخوانید: تلاش فدراسیون کاراته برای بازگشت ملی پوشان از آلمان


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.