سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت روز شهدا در سرخس

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس گفت: در دوران جنگ تحمیلی ۱۳۶ فرزند از دیار مرزنشینان سرخس تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

محمد دلارامی سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در دوران جنگ تحمیلی ۱۳۶ فرزند از دیار مرزنشینان سرخس تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

او با اشاره به نام گذاری ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) و روز شهدا تصریح کرد: از شهدایی که تقدیم انقلاب شده است علی عطایی ۱۴ ساله در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۶۵ در منطقه جنوب و شلمچه و غلامحسین گل شیخی در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال ۶۶ در منطقه بانه کردستان به ترتیب به عنوان کوچکترین و بزرگترین فرد به فیض شهادت نائل شدند.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس میانگین سنی شهدای سرخس را ۲۱ تا ۲۲ سال عنوان و گفت: از یک خانواده دو شهید به نام‌های محمد علی و جواد حسین پور ثابت تقدیم انقلاب شده است.

دلارامی افزود: حدود ۳۲۵ جانباز و آزاده در این شهرستان دارای پرونده جانبازی می‌باشند که خدمت رسانی به فرد جانباز و خانواده تحت تکفل در حال انجام است و همچنین دو جانباز بالای ۷۰ درصد و تعداد ۱۰۷ جانباز بالای ۲۵ درصد هستند.

او تصریح کرد: بیشترین درخواست جانبازان را به ترتیب در حوزه اشتغال فرزندان، بحث بهداشت، دارو و درمان، مسکن و برقراری حقوق مستمری می باشد.

انتهای پیام// م. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.