سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معافیت و تقسیط مالیات کسب و کار‌های راکد در دستور کار امور مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: مودیان کسب و کار‌های راکد ناشی از کرونا در این استان از معافیت، بخشودگی جرایم و تقسیط مالیات برخوردار می‎شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یحیی یعقوب‎نژاد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: به منظور حمایت از کسب و کار‌های خسارت دیده ناشی از بیماری کرونا، مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفند ماه ۱۳۹۸ موضوع قوانین مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شده و هیات‌های حل اختلاف مالیاتی مربوط به مودیان اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ تشکیل نخواهد شد.

او ادامه داد: از همه ابزار‌های قانونی و تفویض اختیار‌ها برای اعمال معافیت‌ها، بخشودگی جرایم و تقسیط مالیات مودیان و اصنافی که کسب و کار آنان براثر شیوع بیماری کرونا دچار رکود قهری شده است استفاده خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: گواهی‌های ثبت نام موقت در نظام مالیات بر ارزش افزوده که اعتبار آن تا سه ماه منتهی به سال ۱۳۹۸ بوده یا در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ منقضی می‌شود، تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار خواهد بود، اما مفاد این بند شامل شرکت‌های فاقد اعتبار که اسامی آنان در سامانه مالیات بر ارزش افزوده درج شده نخواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.