سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ماسک و مایع ضد عفونی کننده رایگان در روستا‌های تفرش

با کمک خیران و همت نیرو‌های بسیج ماسک و مایع ضد عفونی کننده رایگان در روستا‌های تفرش توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به منظورپیشگیری و  مقابله با کرونا و  مهار این ویروس با کمک خیران شهرستان تفرش و همت نیرو‌های بسیجی این شهرستان ۲۰ هزار ماسک و۵ هزار مایع ضد عفونی کننده رایگان دربین اهالی روستا‌های تفرش توزیع شد.

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: این ماسک‌ها و مایع‌های ضد عفونی کننده به دست ۲۰۰ بسیجی شهرستان در ۷۲ روستای تفرش توزیع شد که می‌شود گفت تمام روستا‌های تفرش شامل این طرح شده اند.

سرهنگ صادقی افزود: این ماسک‌ها را خیّران شهرستان تفرش تهیه کرده اند و به همت نیرو‌های بسیجی بین همه روستائیان شهرستان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه اقلام تهیه شده به صورت رایگان خدمت اهالی روستا‌های شهرستان توزیع میشود افزود: حدود ۱۰ گروه ۲۰ نفره جهادی توزیع این اقلام رایگان را بین روستاییان برعهده داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش بیان کرد: گروه‌های توزیع کننده علاوه بر اهدای اقلام به روستائیان، بولتن‌های آموزشی را هم حضورشان تقدیم کرده و آن‌ها را در خصوص بحث بهداشت فردی و عمومی توجیه کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.