سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خواست مسئولان مهاباد برای بخشش اجاره بها

امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از صاحبان مغازه‌ها تقاضای بخشش اجاره کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا امامی امام جمعه، شجاعی فرماندار و محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از صاحبان مغازه‌هایی که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند، تقاضا کردند اجاره بهای این ماه را به مستاجرانشان ببخشند، متن این بیانیه به شرح زیر است:

" تعاونوا علی البر والتقوی"

نه تنها در دوران بحرانی مثل این روزها، باید همیشه مهربان بود، بلکه باید با این معروف همیشه زندگی کرد، فقط گاهی باید بدانیم که مهربانی چقدر زیبا و حیاتی است.

مهربان باش و دستی بگیر، شاید فردایی نباشد.

بی شک در دوران بحرانی امروز نیل به مقاصد معنوی می‌تواند اجری بی بدیل در بارگاه حق تعالی داشته باشد، این روز‌ها که کل دنیا و به تبع آن کشورمان و شهر زیبای مهاباد نیز درگیر ویروس کرونا می‌باشد.

با نهایت افتخار و تشکر از اقدام بازاریان و کسبه محترم در بازارچه‌های نور، اصغری، تاناکورا و اصناف مختلف داخل شهر در تعطیلی داوطلبانه برای سلامتی همشهریان که جای بسی مباهات است که این امر موجب کم رونقی، کسادی و فقدان در آمد این قشر بسیار شریف شده است.

فلذا از صاحبان، مؤجران و مالکین تقاضا مندیم که نسبت به بخشش اجاره بهای ماه اسفند و فروردین مستاجرین خویش اقدام حسنه عنایت فرمایند که مطمئنا در محضر باریتــعالی بی جواب نخواهد ماند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.