سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود کارکنان پیمانکار به عسلویه تا ۲۲ فروردین

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ممنوعیت ورود کارکنان ساکن در استان‌های پرخطر تا ۲۲ فروردین سال آینده به پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدپیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست هیئت مدیره این سازمان بیان کرد: با توجه به حضور کارکنان صنعت نفت از شهر‌های مختلف کشور در منطقه پارس جنوبی، مقرر شد کارکنان استان‌های پرخطر تا اطلاع ثانوی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وارد منطقه نشوند.

او ادامه داد: از امروز کل مبادی ورودی زمینی به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کنترل و از ورود خودرو‌های غیرمرتبط به منطقه جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: عملیات تب‌سنجی در همه واحد‌های حراستی برای ورود به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها انجام می‌شود.

موسوی یادآور شد: همه کارکنان و پیمانکارانی که در قالب طرح‌های توسعه‌ای با شرکت‌های نفتی و پتروشیمیایی طرف قرارداد هستند از ۲۰ اسفندماه تا ۲۲ فروردین‌ماه مرخص هستند و در منطقه حضور نخواهند داشت.

او یادآور شد: اکنون معادل ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر کارکنان پیمانکاران طرح‌های توسعه‌ای هستند که با این اقدام کنترل‌ها و نظارت‌ها بهتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.