سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۸۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده در استان اردبیل

رئیس اتحادیه لوازم و تجهیزات آرایشی، بهداشتی و پزشکی استان اردبیل از توزیع ۸۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده در بین نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی در استان اردبیل خبر داد.

رستم حیدری، رئیس اتحادیه لوازم و تجهیزات آرایشی، بهداشتی و پزشکی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ۸۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در اختیار نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار گرفته است.

او افزود: روزانه ۲۵ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در سایز‌های ۶۰۰ سی سی، ۵۰۰ سی سی و ۱۲۰ سی سی در واحد‌های تولیدی استان اردبیل تولید و در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه لوازم و تجهیزات آرایشی، بهداشتی و پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هیچ گونه محدودیت و کمبودی در توزیع محصولات ضد عفونی کننده از جمله ژل ضد عفونی کننده، الکل، ماسک و دستکش طبی تا کنون در مراکز درمانی و داروخانه‌ها وجود نداشته است.

حیدری گفت: شهروندان باید توصیه‌های بهداشتی، بحث پیشگیری و آموزش انتقال ویروس کرونا را با حساسیت بیشتر و توجیه کامل جدی بگیرند.

او افزود: تولید الکل طبی بصورت گسترده در استان انجام می‌شود و با برنامه ریزی‌های انجام شده در تمامی نهاد ها، ادارات، داروخانه‌ها و درمانگاه‌های شهری و روستایی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.