رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تولید روزانه ۲۵ هزار بطری مواد عضدعفونی کننده در استان اردبیل خبر داد.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: روزانه ۲۵ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در سایز‌های ۶۰۰ سی سی، ۵۰۰ سی سی و ۱۲۰ سی سی در واحد‌های تولیدی استان اردبیل تولید و در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار خواهد گرفت و در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد.

او تصریح کرد: ۸ واحد تولیدی در استان اردبیل تغییر کابری داده و به تولید ماسک مشغول هستند که روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک تولید و در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار خواهد گرفت تا در داروخانه‌های استان اردبیل توزیع شود.

او با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با تولید کنندگان و تامین مواد اولیه مورد نیاز آن‌ها اظهار کرد: تا اشباع بازار، تولید و توزیع مناسبی از این اقلام در سطح استان اردبیل صورت خواهد گرفت و نگرانی برای تامین وجود ندارد.

صادقی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف اقتصادی اعم از اخفا و امتناع از عرضه کالا، گرانفروشی و ... موارد را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.