سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود به آرامستان‌های شهر یزد در روز‌های پایان سال ممنوع

شهردار شهر جهانی یزد از محدودیت ورود به آرامستان‌های شهر یزد در پنجشنبه و جمعه پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   جمال الدین عزیزی شهردار یزد از محدودیت ورود به آرامستان‌های شهر یزد در پنجشنبه پایان سال خبر داد و گفت: ورود هرگونه وسایل پذیرایی، تجهیزات صوتی و تجمع و همچنین پخش نذورات در آرامستان‌های شهر یزد ممنوع است.

او با اشاره به اهمیت اتخاذ سیاست‌های کلی ستاد اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، افزود: سنت دیرینه آخرین پنجشنبه سال که مردم برای زیارت اهل قبور می‌روند با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌تواند برای سلامتی هموطنان مخاطره آمیز باشد و موجب گسترش بیشتر ویروس شود.

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری زائران اهل قبور در جریان این بیماری، گفت: در طول هفته، خدمات دفن اموات انجام می‌شود و در عین حال تقاضا داریم برای مراسم تشییع تنها بستگان درجه یک حاضر شوند.

عزیزی تصریح کرد: تدابیر ویژه در آرامستان‌های شهرداری یزد تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود مردم نسبت به این قوانین خود را ملزم بدانند.

شهردار یزد افزود: محدودیت‌های تردد نیز در طول این ایام معین شده که با هدف حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.