لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری یزد تقدیم شورای اسلامی شهر یزد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جمال الدین عزیزی شهردار یزد بودجه پیشنهادی دوازده هزار و ۱۴۰ میلیارد ریالی سال ۹۹ شهرداری یزد و سازمان‌های وابسته  امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

او افزود: ۳۰ درصد این بودجه به هزینه‌های جاری، ۶۰ درصد آن به هزینه‌های عمرانی و ۱۰ درصد آن به سایر پرداخت‌ها اختصاص داده شده است.

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به  اولویت‌های این بودجه، گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۹ را تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام به نحوی که حتی الامکان در سال ۱۳۹۹ به مرحله بهره برداری برسند.

عزیزی ادامه داد: تمرکز بر پروژه‌های کلان با رویکرد ارتقای کیفیت فضای شهری و افزایش تعاملات اجتماعی، افزایش برنامه‌ها و فضا‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد افزایش سرزندگی و نشاط اجتماعی، توسعه‌ی حمل و نقل عمومی و تقویت الگوی پیاده محوری در هسته تاریخی شهر، توسعه‌ی زیرساخت‌های گردشگری و افزایش سرانه تفرجگاهی، هوشمندسازی فعالیت‌های شهرداری و خدمات شهری، ارتقای سطح ایمنی شهر و همچنین تمرکز بر طرح‌های مرتبط با اصلاح و بهینه‌سازی مصرف آب در فضای سبز شهری عنوان کرد.

شهردار یزد گفت: بودجه پیشنهادی شامل ۳۶۰۰ میلیارد ریال سهم جاری با ۹% افزایش، ۷۳۰۰ میلیارد ریال سهم عمرانی با ۵۰% افزایش و ۱۳۰۰ میلیارد ریال با ۲۲% افزایش نسبت به سال ۹۸ است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار