سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف موتورسیکلت با تاکسی در ایلام حادثه آفرید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از جان باختن راننده یک دستگاه موتورسیکلت و زخمی شدن ترک نشین آن، بر اثر برخورد با سواری تاکسی پیکان در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: بامداد شب گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف در خیابان روبروی بیماستان مصطفی خمینی شهر ایلام ، ماموران پلیس راهور شهرستان بلافاصله جهت بررسی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر تصادف موتورسیکلت با سواری تاکسی پیکان ، ۲ پسر جوان ۱۸ ساله به شدت مجروح شدند که راننده موتور سیکلت به علت شدت جراحت وارده پس از انتقال به بیمارستان ، جان خود را از دست داد.

کوهزادی اظهار کرد:کارشناسان تصادفات پلیس راهور، علت وقوع این حادثه رانندگی را ناتوانی راننده تاکسی پیکان در کنترل وسیله نقلیه در هنگام رانندگی اعلام کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه معابر خلوت در مناطق شهری و مسکونی به ویژه در شب هنگام همواره آبستن حوادث ترافیکی است و بدین منظور از رانندگان وسایل نقلیه خواستاریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه کافی به جلو از وقوع چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.